6.Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Cevabı

Posted on
  • 24 Aralık 2012 Pazartesi
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 6.Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Cevabı

    1.Etkinik

    1.İş yapmak-Büyük iş

    2.Rica

    3.Başvuru

    4.Mecburiyet

    5.Sonuç

    6.Doktorlar



    2.Etkinlik



    1.Nüfuz Etmek

    2.Taaruza kalkmak

    3.Vazifeye sokulak

    4.Hallaç pamuğu gibi atmak



    3. Etkinlik

    1.Çirkin

    2.(Bulamadım)

    3.nazik

    4.Ak

    5.Kara

    6.Kısa

    7.(bulamadım)

    8.Eski

    9.gelmek

    10.el

    11.çok

    12.İnce

    13.Laf

    14.Mektep

    15.Ece

    16.Zayıf



    Anahtar kelime=Çanakkalegeçilmez



    4.FRANSIZLARA Karşı çarpışırken büyük bir kahramanlık gösterip şehit olmasıla bitirirdim



    6. Etkinlik



    Okulun adını yazınız.

    Bursa





    Okulumuzun (Örnek)6/b sınıfında bulunan (örnek)155 Numaralı öğrenciyim.Okulumuzun bir tur hazırlanıp Çanakkale gezisinin yapılmasını istiyorum.

    Geeği yapılmasını arz ederim





    Tarih=(örnek)19.01.2000

    İmza=

    Adınız=





    Adresinizi yazın



    7.Etkinlik



    Vatan toprağı



    Vatanımız savunmasız değil

    Bayrağımız sahipsiz değil

    Eğer yolunda şehitlik varsa

    Bu vatana can feda

    Sana canımız feda

    Sana gönlümüz feda olsun türkiyem



    8.Etkinlik



    1.Y

    2.Y

    3.Y

    4.D

    5.Y

    6.Y

    7.D

    8.D

    9.Y

    10.D

    11.D

    12.Y

    13.Y

    14.Y

    15.D

    16.D





    5.etkinlik



    1)ikiside doğadan bahsediyor

    2)ikiside şiir biçiminde yazılmış



    İKİ METNİN FARKLI ÖZELİKLERİ

    1)birinin şiir olması

    2)türkiye metninin şiir olması la fonten in hikaye olması



    6).etkinlik



    1)ek

    2)ek

    3)X

    4)X



    kırılan şemsiyesini evde bırakıp annesininKİni yanına aldı

    ÇantadaKİ kitabımı defterimi sıranın üzerine koydum

    Bana öyle geliyor Kİbu yarışma bizi kazandıracak



    7)Etkinlik



    Ahmet'i annesi bize getirdi

    Ahmet'e soru sordum

    Ahmet'de bizimle sinemaya geldi

    Ahmet'den kitap aldım





    Dolap'ı çok küçükmüş

    Dolap'a nasıl girdiniz

    Dalap'ta kalemimi unutmuşum

    Dolap'dan giysilerimi aldım



    Kuzu ile oynadık

    Kuzu'ya yem verdik

    Kuzuyu'da çimenliğe getirdi

    kuzu'dan süt sağdık



    Üzüm'ü bugün topladık

    Üzüme su verdik

    üzümde çabuk yendi

    üzümden pekmez yaptık



    kazağı çok beğenmiş

    kazaga boncuk takmış

    kazakta yesil renkliymiş

    kazaktan bende aldım

    6, Sınıf, Türçe, Çalışma, Kitabı, Cevabı

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun