6.Sınıf Türkçe 129-140

Posted on
  • 24 Aralık 2012 Pazartesi
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 6.Sınıf Türkçe 129-140

    1.Etkinlik

    Süpermen Kelimesini Anlamını Araştırıp yazınız.İnsanlara yardım eden güçlü birisidir..

    Süpermen genellikle kimlerle mücadele eder?

    Kötülerle,çünkü düzenin sağlanması için

    En çok çizgi roman kahramanı seviyorsunuz?

    spıderman,batman,örümcek adam



    Bu mücadeleyi kim kazanır?neden?süpermen kazanır

    çünkü her zaman herkes iyiyi sever ve kötüler bazı insanlara zarar verir

    Süpermen olsaydınız yapacağınız ilk şey ne olurdu?

    Herkese yardım ederdim kötü adamlarla savaşırdım...


    2.Etkinlik

    Naylon=4

    Cankurtaran simidi=5

    kebap=6

    dürüm=3

    Lahmacun=7

    kokoreç=2

    yalpalamak=1

    Ben Lahmacun yedim

    ben bugün dürüm yedim

    Abim kebap yiyordu....

    3.Etkinlik

    1.Limon

    prasa

    lahana

    sarımsak

    2.Adam sen süpermen değilsin diyor....


    3.Çevre kirliliğinin düzenli olması


    4. Halkın kendi aralarında diyalokları



    5.süpermen geri geldi....



    6.İstanbul buğazının olması



    4.Etkinlik





    KİŞİ TANITMA KARTI



    Adı:Süpermen

    Kişilik Özellikleri:Uçması Ve Kötülerle Savaşması

    Mesleği:İnsanlara Yardım Etmesi

    Dış Görünüşü:Güçlü

    Hoşlandıkları:İnsanlara Yardım Etmesi.

    Hoşlanmadıkları:Kokudan Hoşlanmıyor

    Başından Geçen olay:Denize Düşmesi



    KİŞİ TANITMA KARTI



    Adı:Hafize(İsmi size Kalmış İstediğinizi Koyabilirsiniz

    Kişilik Özellikleri:Yaşlı Olması

    Mesleği:Emekli

    Dış Görünüşü:Zayıf,Güçsüz,Yaşlı Olması

    Hoşlandıkları:Süpermenden Hoşlanıyor....(Güçlü Olduğu İçin Ve İnsanlara Yardım Ettiği İçin)

    Hoşlanmadıkları:Küfürü Sevmiyor....

    Başından Geçen Olay:Yolda Giderken Yere Düşmasi


    2.Kötülerle Savaşan İnsanlara Yardım Eden....


    Güçlü Herkese Yardım Eder


    6.Etkinlik


    Masanın örtüsü yıkanınca tertemiz oldu.

    Çilek reçeli yapmaya çalışıyorum.

    Bu kitap bana annemin hediyesi dir.

    Sizi okulun önün de bekleyeceğiz.

    Dağın zirvesinde karlarla kaplıydı.

    Uçak sesleri beni hep tedirgin eder.

    Bulgur pilavı en çok sevdiğim yemektir.

    Babam pazardan Ayaş domatesi admış

    6, Sınıf, Türkçe, 129, 140

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun